Apa yang aku buat harini? hmm..mari aku ceritakan.ekeke

130ptg
- tiba tiba punggong aku begetar2, aku hairan... ouh rupe2nye phone aku vibrate.
ku pandang akan skrin phone itu, lalu ku tenampak nama Web-Pn Suzee! adeh, rupe2nye client aku. selepas besembang lebih kurang 5menet aku meletak phone dan dengan itu juge aku bangun terus dari tido.

230ptg
- mandi2 dan keluar bersama amat menemani dia pergi BSN, katanya kad banknya rusak, bila sampai disana, abg misai aka abg polisi bantuan telah menggunakan kepakaran dia dalam membersihkan segala kekotoran pada cip kad yang menghalang proses pengeluaran wang dengan begitu sempurna sekali.

400ptg
- amat belanja cendol dan rojak! Thank You!

430ptg
- Selepas upacara mengisi perut sikit, terus kami menuju ke Net Purple (ala CC bang pai yang hensem tu). niatnya untuk berjumpa dengan ajiep, tetapi malangnya ajiep tiada. dengan itu kami membuat keputusan pergi melawat mizi. lama betol xlepak dengan dia.

500ptg hingga 630ptg
- setelah lepak2, ouh telupe nk ckp, tadi time lepak kedai mizi Cat Farish datang. wow, yang bangganya dia yang datang salam dengan aku, amat dan juge mizi, peramah juge dia orangnye (naseb aku laki, kalau tak..). then dalam masa yang sama aku fikir mesti shida (gfku lah! xD) lapar.

630ptg
- menuju ke kedai makan lalu membungkus makanan untuk sidia dan juge siaku. selepas itu aku terus menuju ke bilek air... lalu! mandi...

715mlm
- bergerak ke Casa Villa, makan2 pastu lepak skejap, ouh lupe, tengok progress project II shida. Wow! menunjukkan perubahan mendadak! Insyallah project tu sempat siap dengan jayanya. Amin.

930mlm
- pegi amek pie kat stesen komuter UKM, dari soromban.

1015mlm
- menuju ke upten (UNITEN) melepak disana skejap, lalu kami pun balek..

12mlm
- mengadap laptop ni. ku buat apa? gedik nk godek2 coding kat blogspot ni, tetibe abes kacau bilau jadinye blog aku, dan tidak semena2nya, lahirlah wajah baru blog ku!

610pagi
- kikipunyablog VERSION DUA! siap!

613pagi
- aku da ckp dah, kalau aku geram memang aku buat sampai jadiknye! (geram betol blogspot ni buat aku tido lewat. grrr)

615pagi

- dan sekarang...terima kaseh ye kerana sudi membace. =)