Semalam aku tidoq lewaq. pukol 900pagi aku paksakan diri untuk tido!

9pagi
- mula memaksa diri untuk tido walaupun tidak mengantuk sgt.

130ptg
- aku bangun tido, sedar² mizi ada sebelah dan tengah besembang dengan amat dan juge pie.

200ptg
- aku bangun lepak2 skejap sambil tunggu pie pegi cari sampul surat sbb dia mintak ak temankan dia pegi UNITEN sat. ada urusan.

300ptg
- begerak ke UNITEN dan terus menuju ke Admin (UNITEN).

4ptg
- setel semua benda kat UNITEN, aku dan pie terus begegas pulang kerumah dan mengangkut kanak2 lain seperti amat, dan juga mizi.

5ptg
- lepak2 di kedai dobi mizi (Dobi Razai).

6ptg
- aku begerak ke kedai makan Selera Terkini kat bangi tuu, bungkuskan nasi untuk shida. sampai disana aku makan besama dia dan tengok tv brita TV3 sepam pastu lepak2 sat.

9mlm
- aku janji ngan pie nak antar dia kat komuter mlm ni sbb dia nk balek soromban dahh. pastu aku mulakan gerak langkah yang bergaya menuju ke upten (sebabnya pie ada kat sane) dan juge kanak² lain.

1030mlm
- selesai sudah aksi membuang masa lagi diupten,kami pulang ke rumah. eh lupe, MrDon ada besama harini ye. mau tonton Prison Break bersama sama katanya.

1200mlm
- tonton pb berchating2 dan mcm biase menghabiskan masa depan laptop burok ni lagi. ahaha!

315pagi
- masih.... bernyawa... dan sedang menulis blog ketika ini. mungkin lepas ni aku xupdate dah Diariku untuk harini. sbb rsa mcm da ngntuk. rase aje. adehh. so akhir kata dariku, terima kasih kerana sudi membaca sedikit sbnyak tentang diriku pada harini.Wassalam =)