Yeaa.. dah brape hari aku xupdate blog ni disebabkan oleh masalah² internet yang kian 'maju' di Uniten. hari hariku macam biasa.. mari aku cerita sikit.

30hb 2008, Ahad
- bangun awal pagi (pukul10pagi). awal la tu! wakakka. bangun mandi2 packing2 barang dan besiap sedia gerak ke uniten untuk check in apartment.

1hb 2008, Isnin
- bermulanya kelas pertamaku harini. hari ni subject y memulakan menyusahkan otak aku untuk kembali berpikir setelah 2minggu stengah berehat ialah.. ITCB213 ( IT Communication).

2hb 2008, Selasa
- aku lupe ape aku buat semalam. so tadak..ahaha.

3hb 2008, Rabu
- Wooot! dan hari ni hari rabu 3hb. nothing special today, mcam biasa..bgun tido pkol1100pagi, dok ngadap comp, pastu 1 kelas cancel pkol11pg, then tunggu kelas kol3 pule, rupe²nye kelas tu pon tadak jugak T__________T. then aku ke admin cek2 balance ade brape lg yang aku hutang sama Uniten. dan sekarang..aku sedang menaip update untuk harini.. oh ya, sebelum lupa, malam ni gue balek kampung. kampung ku dimana? di Kelantan Darul Naim! bas bertolak pkol9mlm ni.huhu.nanti myb dalam seminggu jugele xupdate blog ni, tapi kalau ada masa akan ku updatekan juge blog ni. Sekian dari saya, terima kasih kerana sudi membaca :)